שיווק באינטרנט לעסקים קטנים

Home » בלוג קידום אתרים » איך בוחרים את סוג השיווק שננקוט בו?

אז יש לכם מוצר או שירות והחלטתם כי אתם מעוניינים לשווק אותו ברשת באחת מהדרכים המקובלות שהן: פרסום ממומן בפייסבוק, פרסום ממומן בגוגל, שיווק אורגני בגוגל, שיווק ממומן באינסטגרם, אבל איך מחליטים באיזה פלח שיווק לבחור ולהשקיע?

בכתבה זו נסביר לכם כיצד לבחור את סוג השיווק המתאים לעסק שלכם ובמה כדאי להתמקד.

בחירת סוג שיווק לעסק

אז את הבחירה בסוג השיווק מן הסתם נבצע על סמך נתונים, איפה נמצא קהל היעד שלנו, מהי הפלטפורמה בה נמצאים הנתונים של העסק שלנו (יש אתר או רק עמוד פייסבוק) ומה סוג המוצר / שירות שאנחנו רוצים לקדם יש לזה משמעות אדירה על סוג הפרסום.

  • שיווק אורגני בגוגל – אז שיווק אורגני הוא אולי הדרך היעילה ביותר להביא תנועה כיוון שהפעולות שנעשות כדי לקדם אתכם בתוצאות האורגניות יבטיחו שגם אם תפסיקו את השירות של חברת השיווק האורגנית המבקרים ימשיכו להגיע דרך התוצאות שהתברגו לכם בינתיים בגוגל, אך באיזה סיטואציה מומלץ לבחור בפלח שיווקי זה? ובכן ראשית חייב להיות לכם מן הסתם אתר שאותו תרצו לקדם בתוצאות האורגניות, אם לעסק שלכם אין אתר אלא מסתמך אך ורק על עמוד פייסבוק עסקי אז הפעילות האורגנית לא תתאים לכם בזמן זה, מלבד זה עליכם לדעת כי המוצרים או השירותים שאתם מציעים יש להם ערך חיפושים רב בגוגל אחרת פעולות הקידום לא יזרימו את התנועה שאתם מצפים לה כתמורה להשקעה שלכם.
  • שיווק מוממן בגוגל – שיווק ממומן בגוגל הוא מעולה כדי להביא תוצאות מידיות ואם אתם רוצים להזרים תנועה מהיום למחר אל האתר שלכם זוהי פעילות מאד מומלצת, כמו כן חברה שתעשה לכם פעילות ממומנת נכונה וטובה בגוגל תדאג שתמיד על כל שקל שתוציאו יהיה רווח מה שנקרה בשפה המקצועית  )ROI Return on Investment) ככה שכל עוד ואתם מצליחים להרוויח על כל שקל שאתם מוצאים על הפעילות הזו היא מומלצת כי זה אומר שתמשיכו להרוויח כסף.
  • שיווק ממומן ברשתות החברתיות – שיווק מומן ברשתות החברתיות ברוב המקרים הוא פעילות מומלצת כיוון ואפשר לפלח את קהל היעד שלכם באופן מאד מדויק וספציפי ולהציג את המוצר והשירות שלכם בפניו גם אם הוא בכלל לא חיפש אותו, אך חשוב לדעת כי לא כל מוצר ושירות נוחלים הצלחה בשיטת שיווק זאת ובדרך כלל אלו שאפשר להציג אותם בצורה וויזואלית בין אם זה בסרטון מושקע או בתמונה ינחלו את מרב ההצלחה בתחום.