שיווק באינטרנט לעסקים קטנים

Home » בלוג קידום אתרים » איך מרגלים אחרי המתחרים שלכם?

בעולם השיווק ריגול אחר המתחרים הוא מרכיב חשוב מאין כמוהו כיוון והוא יכול להציג לכם פלחי שיווק, ביטויים וכיוונים שלא חשבתם עליהם לבד ויכולים להביא לכם תנועה נוספת של קהל יעד מאד רלוונטי, אבל מהו ריגול שיווקי וכיצד עושים אותו נכון?

בכתבה זו נביא בפניכם כמה סוגים של ריגול אחר לקוחות, כלים שמסייעים לכם לבצע את המשימה ועוד.

ריגול שיווקי אחר מתחרים

אז קודם נקדים ונסביר למה אנחנו בכלל טורחים לרגל אחר המתחרים שלנו, עולם השיווק מתחלק לכמה נדבכים שונים, קידום אורגני בגוגל, קידום ממומן בגוגל וקידום ממומן ברשתות החברתיות, בכל אחד מהנדבכים הללו יושבים בעלי מקצוע מאחורי מסך המחשב ושוברים את הראש כיצד להביא תנועה לאתר שלכם שתהיה תנועה איכותית של לקוחות פוטנציאלים שיבצעו המרות ולמעשה יצדיקו את קיום העיסוק שלהם.

מעקב אחר מתחרים יגלה פעמים רבות נישות שיווק שלא עליתם עליהם לבד, יגלה לכם כיצד נראים באנרים של המתחרה שאולי מצליחים לבצע המרות טובות יותר וביטויים חדשים שמסוגלים להביא תנועה חדשה אל האתר.

איך מרגלים אחר מתחרים?

אז אם בעבר היינו עושים את הדברים ידנית זה כבר כמה שנים שיש כלים נפלאים לחקר מתחרים שיעלו לכם כסף אמנם אבל סביר להניח שזה יהיה כסף שיחזיר את עצמו מהר מאד.

  • מחקר אחר מתחרים בתחום קידום אורגני – אז מה שאנחנו למעשה מחפשים במחקר מתחרים בתחום הקידום האורגני זה בעיקר ביטויים חדשים שלא הצלחנו למצוא לבד ועושים עבודה טובה מבחינת תנועה אל האתר, את המידע הזה ניתן להשיג בקלות על ידי כלי אנליזה כגון Ahref או באמצעות הכלי ניל פטל https://neilpatel.com/
  • מחקר אחר מתחרים בתחום קידום ממומן – אז פחות או יותר אותו הדבר כמו באורגני אנחנו נרצה לדעת על אילו מילים וביטויים בחרו המתחרים שלנו להציג מודעות את זה נוכל לעשות בצורה טובה יחסית עם כלי שנקרא semrush.
  • מחקר אחר מתחרים בפייסבוק – בפייסבוק ואינסטגרם בעיקר נרצה לעקוב אחר הבאנרים, כיצד הם מוצגים ומה רשום בהם כדי לדעת מה פחות או יותר עובד, את המשימה הזו נוכל לעשות עם כלי של פייסבוק לחקר מודעות כאשר נרשום את שם המתחרה שלנו https://www.facebook.com/ads/library/