שיווק באינטרנט לעסקים קטנים

Home » בלוג קידום אתרים » באילו ערוצי שיווק להשקיע כדי לקדם את העסק שלך?

אחת השאלות הכי נפוצות בקרב בעלי אתרים עסקיים היא אילו ערוצי שיווק כדאי לי להשקיע בהם כדי לקדם את העסק שלי ולהביא תנועה ממירה? השאלה היא שאלה מעולה כיוון והיום יש כל כך הרבה ערוצי שיווק, יש את הקידום האורגני בגוגל, יש קידום אורגני בבינג אם אתם מתכוונים לשווק בחו"ל, יש קידום ממומן בגוגל, יש קידום ממומן בפייסבוק, פינטרסט, אינסטגרם ועוד… אז איך יודעים איפה כדאי להשקיע את הכסף והמאמצים כדי להפיק את הכי טוב לאתר העסק שלכם? את התשובה תקבלו מיד.

הכל עניין של תחום וקהל יעד

התשובה איפה להשקיע את כספכם ועיקר מאמציכם לקידום העסק צריכה להיות תלויה בכמה פרמטרים שהם:

  • סוג העסק – סוג העסק יקבע מאד את פעילות הקידום שלו, עסקים לדוגמא שהמוצרים שלהם מצטלמים טוב כמו לדוגמא עסקי אוכל, קונדיטוריות / מאפיות / מסעדות יהיה כדאי ואף מומלץ שיפתחו ערוץ אינסטגרם שם התחום רץ חזק מאד עם סרטונים ותמונות של דברים טעימים, אם העסק שלכם הוא בכלל חנות למכירת חומרי יצירה אז כדאי שתבדקו את כמות החיפושים שיש למוצרים שלכם בגוגל אם יש נפח יפה שווה לכם להשקיע בקידום אורגני וממומן בגוגל ובמידה ואתם גם משווקים את המוצרים לחו"ל תשקלו להיכנס גם לפינטרסט כי בחו"ל יש לו קהל יעד גדול מאד.
  • קהל היעד – מיהו קהל היעד שלכם ואיפה הוא בעיקר מבלה? קהל יעד של בני 35 ומעלה נמצאים בעיקר בפייסבוק בעוד צעירים יותר משתמשים באינסטגרם, הידעתם שיש גם קהל יעד ישראלי מאד איכותי בטוויטר? אבל הוא מאד ממוקד בעיקר בתחום של שיווק, מצאו את קהל היעד שלכם והתמקדו בערוצים בהם הוא נמצא.