שיווק באינטרנט לעסקים קטנים

Home » בלוג קידום אתרים » הדרך הנכונה להשיג את מטרות הקידום שלכם

קידום ברשת האינטרנט בין אם הוא ממומן או אורגני, בפייסבוק או בגוגל חייב להכיל מטרות ויעדים אחרת הפעילות רק לשם הפעילות סביר להניח ולא תהיה ממוקדת ולא תספק את הסחורה, חשוב לדעת להציב לחברות הקידום יעדים ומטרות שהם ברי ערך לבעל העסק כדי לדעת שהקמפיין או פעילות הקידום הצליחה בתום הזמן הקצוב שניתן לה.

בכתבה זו נסביר לכם כיצד מציבים מטרות לקמפיין או לפעילות הקידום של האתר שלכם במה כדאי להתמקד ובמה לא ואיך מודדים את מידת ההצלחה.

מטרות לפעילות הקידום

עוד בטרם אתם חותמים על חוזה פעילות עם חברת שיווק ולא משנה מהו תחום הפעילות שלהם תבקשו להציב מטרות לפעילות ועמדו על כך שהמטרות יהיו בעלות ערך בשבילכם כלומר הם יחזירו את ההשקעה שאתם שמים על הפעילות.

בעוד בפעילויות ממומנות יותר קל להציב מטרות לכל קמפיין ולמדוד את ה ROI של כל קמפיין וקמפיין ב SEO המצב הוא קצת אחרת… המטרות די מטושטשות ואנשי ה SEO יכולים לזקוף לזכותם גם הצלחות שהן לא בטוח מה שבעל העסק רוצה או צריך, מה הכוונה? מיד נסביר

מטרות בקידום אורגני – אז בקידום אורגני מודדים כמה דברים והם:

  • הצלחת הקידום על ביטויים ספציפיים – לכל אתר ולכל תחום יש את הביטויים הראשיים ששיכים לו, ברוב המקרים חברות ה SEO יציגו בדוח את הביטויים האלו וינסו להתקדם עליהם, זה נכון להציב את הביטויים שגם המתחרים מדורגים עליהם כמטרה אבל יש לקחת בחשבון שזה לא היעד המרכזי שכן אתם לא יודעים עד כמה הביטויים האלו בסופו של דבר ממירים, יכול להיות ביטוי שערך החיפוש שלו הוא גדול אבל בפועל הוא פחות ממיר ולכן הקידום עליו בסופו של דבר לא יכניס מספיק כסף לבעל העסק.
  • הבאת יותר תנועה אורגנית לאתר באופן כללי – כחלק מהפעילות האורגנית חברת הקידום אמורה לשפר את הנראות של האתר בפני מנועי החיפוש ולהגדיל את התוכן שלו לפי ביטויי מפתח חדשים ונוספים שחלק גדול מהם הוא ביטויי זנב שיביאו עוד תנועה אורגנית בכל חודש, חשוב להשים לב כי אותה תנועה מוגדרת כמטרה רק במטרה שהיא תנועה שתגדיל גם את אחוז ההמרה באתר ולא תהיה רק תנועה לשם תנועה שלא תטיב עם בעל העסק.

לסיכום – דרשו בסופו של יום פעילות שתגדיל לכם את אחוז ההמרות באתר בין אם זה מכירה, לידים, הרשמות או כל דבר אחר שמכניס לכם כסף