שיווק באינטרנט לעסקים קטנים

יצירת נראות ברשת להגדלת החשיפה

בעלי עסקים רבים כבר מכירים בחשיבות בניית אתר אינטרנט. אתר מספק לבעל העסק כרטיס ביקור אינטרנטי, אשר מאפשר לו להציג את העסק, על שירותיו או מוצריו השונים, לקהל לקוחות אשר מחפש את התחום בו הוא עוסק. באתר יכול בעל העסק לציין מהי הכשרתו, לצרף עדויות של לקוחות מרוצים, ולאפשר לגולשים מגוון אמצעיים ליצירת קשר. ככול שהאתר יראה טוב יותר, התוכן בו יהיה איכותי יותר, וקל ונוח יהיה לגולשים להתמצא בו, כך יגדלו הסיכויים שאתר זה אכן ימלא אחר ייעודו, ויגרום לגולשים ומתעניינים להפוך ללקוחות של בית העסק. אך איך גורמים לגולשים להיכנס לאתר? כיצד יבלוט האתר שלך מעל לכל אתר של מתחרה?

קידום אתר ברשת

בכדי שגולשים יחשפו לאתר, עליו להופיע בתוצאות החיפוש. כאשר אדם מקליד שאילתת חיפוש בגוגל, מוצגת כמות רבה מאוד של תוצאות, כאשר רבות מהן כוללות אתרים המציעים את השירות או המוצר שהאדם חיפש. על מנת שהאתר שלך יופיע בתוצאות הראשונות, ויגדלו הסיכויים כי הגולש אכן יבחר להיכנס לאתר, יש לקדם אותו על פי הנחיות גוגל. על פי מחקרים רבים שבוצעו, מרבית הגולשים בוחרים להיכנס רק לאתרים שמופיעים בתוצאות הראשונות. על מנת לפעול לשם השגת מטרה זו, מומלץ וכדאי לפנות אל חברה לניהול מוניטין וקידום אתרים ברשת. חברה מקצועית תדע מה הפעולות הנדרשות לביצוע, בהתאם להיקף התחרות הקיימת על הביטוי.

ניהול נכסים דיגיטליים של הלקוח

ניהול נכסים דיגיטליים של הלקוח

יצירת נכסים נוספים

בכדי להגדיל סיכוי לחשיפת בית העסק לקהל הגולשים הרלוונטיים חשוב לפעול באפיק נוסף. ככול שאתר אינטרנט חשוב לשם חשיפת בית העסק, חשוב לא פחות ליצור לבעל העסק נכסים אינטרנטיים נוספים, לרבות ערוץ סרטונים, בלוגים ומיניסייטים. כחלק מעבודתה של חברה לניהול מוניטין וקידום אתרים ברשת, תדאג החברה לייצר את אותם נכסים עבור בעל העסק, בכדי שיותר תוצאות יופיעו כאשר מחפשים אותו. חברה זו תכין תוכנית עבודה, שוב בהתאם לרמת התחרות הנהוגה בתחום, ותדאג ליישם אותה לאורך תקופת העסקתה. כאשר יוצרים נכסים נוספים ודואגים לייצר נראות גדולה יותר ברשת, כך מתקדם שם העסק בגוגל, לרבות קידום של האתר הראשי של הלקוח.