שיווק באינטרנט לעסקים קטנים

כלים לקידום אתרים

הכלים המסייעים בתהליך קידום אתרים באינטרנט הם רבים שצריך להבין אותם ולדעת איך להשתמש בהם בצורה נכונה ויעילה, בהתחלה אפשר לנסות ולעבוד עם כמה מהכלים האלו אך עדיף בהמשך להיעזר במומחה בקידום האתרים כמו חברת

CLICKAD – על מנת להגיע לנתונים ולתוצאות הדרושות של המבקרים המופנים ממנועי החיפוש. כלים אלו בנושא קידום אתרים הנמצאים במדריך קידום אתרים מתמחים בתחומים הכי חשובים לקידום האתר והם:

  • מילות המפתח
  • ניתוח של המתחרים
  • בניית קישורים
  • קידום התוכן של האתר
  • ניהול יחסי ציבור ופרסום
  • שיפור תחרות מקומית
  • שיפור החיפוש המקומי
  • שיפור החיפוש העולמי
  • ניתוח השוק האלקטרוני

ועוד…

מילות המפתח היא הצעד הראשון שבעל האתר צריך לשים לב ולהתייחס אליו מאחר שהוא צריך להציג ולפרסם מידע וחומר מיוחד וייחודי באתר בצורה מדוייקת ומסודרת המסייעת בקידום האתר, וריכוז אותם נושאים בתוך דפים מסויימים בכיוונים ספציפיים. כך שהמיקוד הזה מהווה צעד ראשון לשיפור קידום האתר.

מומחה קידום אתרים צריך לדעת כי חקירה ולמידה של מילות המפתח מתחילה ממיקוד של נושא האתר ומה הוא מציע בכך לסכם את נושאיו בכמה מילים שיהיו הבסיס והמרכיבים לאותו נושא של האתר. מילים אלו הן הכי שימושיות לנושא שהן אלו שמחפשים אותן הגולשים כאשר רוצים לחפש נושא הקשור לתוכן של האתר.

חקירת המתחרים– האינטרנט היום הוא עולם ומלואו אין מילה קטנה, נושא קטן, מוצר או שירות כלשהו שלא תוכל למצוא אותו ברשת הרחבה הזו של האינטרנט אך כדי להיות מופיע וייחודי אתה צריך לחפש מה שמייחד אותך משאר האתרים שעונים לאותו נושא כמו של האתר שלך. לכן חשוב לחשוב על תוכנית מקצועית ביותר המתבססת על הידע והמומחיות בקידום האתרים כדי שתגיע לרמת הצלחה גבוהה.

לכן להבין וללמוד את המתחרים שלך היא דרך מאד יעילה כדי לדעת מהי התוכנית המצליחה ביותר עבור קידום האתר שלך. למידה של המתחרים מתחילה בחיפוש אחרי תוצאות החיפוש אודותם והקשורים לנושא האתר שלך תוך כדי הכנת רשימה המכילה שמות האתרים, כתובות דוא"ל ומידע אחר שתצטרך בעתיד אודות האתרים שלהם כמו

  • הערכת PAGE RANK
  • והערכת ALEXA ,
  • מספר המבקרים היומי ועד כמה אתרים אלו מתאימים לדרישות הסטנדרטיות בשיטת קידום האתרים, ואחר כל לנתח כל אתר בנפרד ולדהגיע ונקודת החולשה ולעבוד על קידומה באתר שלכם כדי להגיע לתוצאות ודרישות הכי רלוונטיות של מנועי החיפוש מהמתחרים האחרים.
  • להפוך את המתחרים שלך לשותפים ולחליף איתם קישורים.
  • קישורים אלו הם מוערכים ע"י מנועי החיפוש ומאד אהובים לכן חשוב לקדם את הנושא הזה.

ניהול פרסום ויחסי ציבור – הוא אחד הכלים החשובים בקידום האתר במיוחד אם הוא אתר מסחרי, שיווקי, המספק שירותים ומוצרים שונים, בתי מלון, אתר החלפות ,מפעלים ולצורך מסחר כלשהו. לכן חייב שיהיה לאתר ולחברה יחסי ציבור ע"י קידום והפצת רשימות לכיווני תקשורת שונים המסווגות ומקושרות לאירועים הקשורים לבעל האתר והיעד שאליו פונים.

שיפור התחרות המקומית – כלי זה מיועד לעודד ולקדם את האתרים המקומיים לפי האייפי של בעל האתר ומי המחפש את למשל אתה תחפש משרד המשפטים מנועי החיפוש יוכלו להבין שאתה מחפש משרד המשפטים בישראל ויספק מידע אודותיו ולא אודות משרד המשפטים באמריקה אלא בדפים שאחרי יש סיכוי למצוא תוצאות עבור משרד המשפטים באמריקה, אוסטרליה, ירדן, וכו'…

כלים מיוחדים:

  • Alexa

הכלי המיוחד והפופולרי בכל העולם להראות את מיקום אתרך ביחס למספר הגולשים והמבקרים.

  •     Backlink Analyzer

    הכלי לניתוח הקישורים

  •     Backlink Anchor Text Analyzer

הכלי המסייע בהכרת האתרים המקושרים אליך

  •     Domain Age Tool

    הכלי המסייע בלדעת מהו גילו של הדומיין

  •     Domain Dossier

דרכו אפשר להכיר את הכתובת של הדומיין בנוסף למידע בסיסי אחר אודות האירוח וטכניקות של השרת ואודות הדומיין. הכלי מסייע בהערכת מהות האירוח יותר מהערכת האתר.

  •     Domain Popularity

הכלי עוזר להכיר את הקישורים בנוסף להערכת מקורו של ה Backlink

  •     Domain Stats Tool

הכרת הדומיינים המתחרים וסטטיסטיקות אודותם, הערכת אליקסה, הגיל, הערכת יאהו ומספר הקישורים וסטטיסטיקות אחרות המבהירות לך מצבם של האתרים המתחרים.

  •     Advanced Google searches

השימוש בכלי הזה הוא כדי לחפש בצורה מיוחדת, כלי חשוב מאד לבעלי האתרים להגדרת מילות החיפוש

  •     Check Google Pagerank

    הכלי מראה לך איך גוגל מעריכה את אתרך מבלי להוריד ולהשתמש ב- Google toolbar

  •     Check PageRank by Google data center

ללמוד איך להעריך את האתר מבין אתרים אחרים

  •         Spider Viewer

כלי זה מחקה את מנוע החיפוש באיך הוא מנתח את האתר שלך. היא מראה לך את הצורה שבה מנוע החיפוש מפרק ומנתח את אתרך.