שיווק באינטרנט לעסקים קטנים

Home » בלוג קידום אתרים » למה פרסום בפייסבוק מתאים למוצרים חדשים

הרבה פעמים משווקים צריכים להתמודד עם מוצרים חדשים שאין להם ערך חיפושים ברשת, שאנשים עוד לא מספיק מכירים אותם כדי להגיב לפרסומים לא ויזואליים שלהם ושבאופן כללי מצריכים המחשה והדגמה של היתרונות והפונקציונאליות שלהם בפני אנשים, כל אלו לא יתאימו לקמפיינים של חיפוש או לקידום אורגני, לפחות לא בשלב הראשוני.

אז למה כן קידום בפייסבוק?

פייסבוק מאפשרת קמפיינים ויזואליים ממוקדים שיכולים לעזור ולחשוף מוצרים שאנשים אפילו לא יודעים לקיום שלהם באמצעות מודעת וידאו או תמונה שתופיע להם בפיד, הביצוע בידי מקצוען יכול להיות ממש איכותי כיוון והאלגוריתם של פייסבוק מאפשר לכם להנחית את המודעה הישר על קהל יעד ספציפי ומדויק על בסיס המידע שנצבר על היוזר.

• הכנת מודעה מאד אינפורמטיבית – השלב הראשון הוא הכנת מודעה מאד אינפורמטיבית שמדגישה את היתרונות והפונקציות של המוצר, כך שהאדם שנחשף למודעה בשתיים שלוש שניות יגלה התעניינות ויבין שהמוצר הוא משהו שמדבר אליו.
• חקר קהל היעד – החלק השני הוא חקר קהל היעד למוצר, מבצעים מחקר מעמיק ומגיעים למסקנות מי הוא קהל היעד של המוצר, זאת עושים כדי שבשלב הבא ידעו המשווקים למי להגיש את המודעות בפייסבוק.
• הגשת המודעות לקהל הנכון ואופטימיזציה לפי תוצאות – לאחר שיודעים פחות או יותר מי הוא קהל היעד מתחילים להגיש את המודעות לאותו קהל לפי פילוח, לפי מוקדי עניין, לפי גיל, מין ומיקום גאוגרפי, נותנים למודעות לרוץ למשך שבוע שבועיים ואז בודקים מי מהמודעות ביצעה וסיפקה נתונים טובים יותר, סוגרים את המודעות שסיפקו ביצועים חלשים ומחזקים את אלו שעשו ביצועים טובים זהו שלב האופטימיזציה ואם תעשו אותו טוב ונכון תחסכו כסף ותגיעו לקהל יעד