שיווק באינטרנט לעסקים קטנים

סרטוני תדמית לעסק

אחד הנושאים החשובים ביותר העומדים בפני משווק וידאו מקוון הוא בחשיבות והאתגר שיש קריאה לפעולה בוידאו שלך שתופס את תשומת לב של הלקוחות שלך ועוזר לך להתבלט מהאחרים ב-YouTube.

אם אתם מייצרים וידאו שאין בו קריאה לפעולה בזמן הסגירה שלה אז זה פשוט כמו לזרוק כסף לפח, ולהחמיץ הזמדנות טובה בכדי למקסם את הפוטנציאל של שיווק בוידאו. חברות גדולות וקטנות יכולות להשתמש בוידאו כדי לבנות מחדש את המותג, לבנות קמפיינים וכמובן להגדיל את ההכנסות.

להלן כמה עצות פשוטות על מנת לייעל את פעילות השיווק שלך בוידאו.

1. ודא שיש לך הנחה רק לצופי הסרטון.

מדובר בדרך מקורית לדעת עד כמה אפקטיבי הסרטון שלך היה. לדוגמא: נניח ואתה בעל מסעדה, באמצעות סרטון בודד אתה יכול לשלוח לאנשים מעין "קוד" (זה יכול להיות QR CODE, מספר כלשהו או צירוף מילים) וכל מי שמגיע אליך למסעדה ומביא את הקוד (בכל פלטפורמה שהיא) פשוט מקבל הנחה או מבצע כזה או אחר.

כמה דברים שכדאי לזכור בהקשר הזה:

  • זה צריך להתבלט ולספק ערך ממשי. לקוחות זוכרים הנחות שיש להן משמעות. אם תציע רק 5% הנחה, לא בטוח שזה יעשה את האפקט הרצוי.
  • ההצעה צריכה להיות ייחודית ובלעדית לוידאו, אחרת לא תוכל לעקוב אחר הביצועים ולבודד את האפקט של הוידאו על המבצע הפרטני.
  • כמו עם כל דבר בחיים – שמור על פשטות. לא לסבך את הלקוח עם תנאים והגבלות מיותרים.

2. הקפד ליצור מערכת יחסים מתמשכת

הדרך הקלה ביותר לעשות זאת היא לגרום לצופים שלך להירשם לערוץ שלך, כך שאתה יכול להמשיך ולשווק להם ברגע שאתה מוסיף קטעי וידאו חדשים או תוכן לערוץ שלך. מומלץ מאד גם לחבר את כל הפעילות השיווקית שלך לעמוד פייסבוק של העסק – כי שם רוב האנשים נמצאים על בסיס קבוע.

3. לבסוף הקפד לשאול אותם כדי להפיץ את הבשורה!

מפה לאוזן היא תמיד תהיה ההמלצה הטובה ביותר בכל עסק. להפיץ את הבשורה באינטרנט מעולם לא היה קל יותר באמצעות רשתות חברתיות כמו פייסבוק, טוויטר, לינקדאין וכדומה. אל תתביישו ואפילו תעודדו את הקהל שלכם לשתף אתכם! במידה והתכנים שלכם מספיק מעניינים ואיכותיים, סביר להניח שהם יעשו זאת גם מבלי שתבקשו מהם!

מידע נוסף על יצירת סרטוני תדמית לעסק שלכם: