שיווק באינטרנט לעסקים קטנים

Home » כללי » פרסום באינסטגרם

הפרסום הממון מתחלק היום לכמה פלגים שונים, יש פרסום ממומן של גוגל בתוצאות החיפוש, יש את הדיספלי, יוטיוב, פייסבוק ועוד הרבה… אבל השחקן הכי משמעותי בשנים האחרונות הוא דווקא שחקן הרכש של פייסבוק האינסטגרם!

בשנים האחרונות חברות גדולות ויחד איתן רוב התעשייה החלו להפנות את מרב תקציבי הפרסום שלהם לאינסטגרם, בין אם זה תשלום לאושיות אינסטגרם כדי שיפרסמו ויקדמו את המוצרים או המותג שלהן או בין אם אלו מודעות אינסטגרם של ממש.

מה זה בכלל פרסום באינסטגרם, איך עושים את זה ולמי זה מתאים?

אז האינסטגרם הוא פלטפורמה חברתית מעולה לשיתוף תמונות, אתם מעלים תמונה נותנים לה אשטג או כמה אשטגים והאפקט הוויראלי מתחיל לעבוד…

בשנים האחרונות הרבה מאד אושיות אינסטגרם הפכו לאנשים עשירים בזכות יכולות מעולות ליצור תמונות וויראליות שסוחפות אחריהן עוקבים וככל שיש לך יותר עוקבים אתה שווה ערך גדול יותר בפני חברות שמחפשות אושיות אינסטגרם בתחומים שונים לפרסום.

הפרסום באינסטגרם מתחלק לשני קטגוריות, האחת היא פרסום ממומן של מודעות ממש כמו בפייסבוק עם פילטור של קהל היעד לפי עניין, גיל ואזור, המודעות שם מוגשות מול קהל זה בתקווה שיוביל לשיתופים, לייקים ואף המרות, בקמפיין מסוג זה מופיעים כל סוגי המודעות שאנחנו מכירים מפרסומים ממונים אחרים כמו חשיפה, המרה, הקלקה ועוד…

הקטגוריה השנייה היא תשלום לאושיית אינסטגרם בתחום הרלוונטי אליך, הדרך של הפרסום תלויה בהסכם ביניכם, או שאושיית האינסטגרם הזו תעלה תמונה או סרטון בו היא או הוא ממליצים על מוצר כלשהו או שאתם ממש לוקחים אותם לצילומים עם המוצר או המותג ומבקשים מהם להעלות את התמונות לחשבון שלהן.