שיווק באינטרנט לעסקים קטנים

פרסום בפייסבוק

פרסום בפייסבוק מול 500 מיליון ויותר משתמשים מרחבי העולם ? זה נכון, הפייסבוק התחיל להיות רשת חברתית שבה תוכלו להכיר אנשים, לפתוח עסקים ולפרסם חינםאת העסק שלכם למליוני אנשים בבת אחת בזמן קצר ובמחירים אטרקטיביים.

השירותים והתכונות המיוחדות שמספק הפייסבוק למשתמשיו משחקים תפקיד ראשי וחשוב במשיכתם של עוד משתמשים חדשים ע"י מוצרי פרסום ושיווק בצורה העקיפית של אתר הפייסבוק עצמו, אשר שירותים אלו מגוונים וכוללים עדכונים של קישורים חיצוניים לדפי אתרים וקטעי ווידאו, אפשרות העלאת תמונות וסיווגם לאלבומים שונים לפי שם ותאור על גבי שרת, כתיבת הערות ותגובות, כלים אינטראקטיביים כמו לייקים והצבעה על חברים ותיוגם בתמונות בנוסף לצ'אט והקבוצות החברתיות ודפי "אהבתי " ועוד הרבה תכונות ושירותים מיוחדים וייחודיים לפייסבוק שגרמו לו להיות רשת חברתית של כל הקבוצות ומכל הסוגים.

בחברת CLICKAD מאמינים ובטוחים שכל זה ועוד יותר הפך את הפייסבוק לאתר החברתי הגדול ביותר ברשת האינטרנט מה שתרם לו להיות אחד מתחומי הפרסום התחרותיים ביותר ברשת העולמית, שהפרסום בו מופיע בתוך כל דף בצד שלו תחת הכותרת "פרסום ממומן", שבאמצעותו, בין אם אתה פרט, חברה או כל רשת חברתית רשמית תוכל לפרסם את אחד ממוצריך או השירותים שלך. ישנם עוד הרבה אפשרויות שונות שבהן אפשר לפרסם את מוצריך ושירותיך באמצעות הפייסבוק ולא רק דרך הפרסום הממומן בצד כל דף, כמו הקמתו של דף רשמי שנקרא (Fans Page) שהפייסבוק אישר לכל בעל עסק להקים דף מיוחד עבור העסק שלו המספקים מידע, תמונות, מבצעים ועוד הקשורים לעסק ולפעילויות שונות בין אם זה למטרת רווח, פרסום מקומי, חשיפה עולמית עם האפשרות לסווג את קהל היעד שאליו מופנה דף העסק שהוקם. דפים מסוג זה שונים מהדף האישי של החברים בפייסבוק אשר הן חשופות וזמינות לרוב המבקרים וכדי לראות את מה שיש בתוכן עליך סה"כ ללחוץ על כפתור "אהבתי" או LIKE.

פרסום באינטרנט – יתרונות ומאפיינים :

  • כמות אדירה של משתמשים המגיעה ליותר מ500 מליון
  • הגעה לכל מקום ולכל נקודה בכדור הארץ שיש בה אינטרנט
  • אפשרות סיווג המשתמשים לפי סיווגים שונים כמו גיל, מין, מיקום גיאוגרפי ועוד…
  • הפרסום בפייסבוק בנוי מכמה מילים של משפט אחד או שניים והכותרת שהיא קישור המעביר אותך לאתר חיצוני, דף פייסבוק פנימי או קבוצה בפייסבוק תלוי מה הפרסומת.
  • אפשרות להגביל סכום התשלום עבור הפרסומת , אם זה עבור קליקים, חשיפות עם הגבלת מחיר מקסימלי לכל קליק וחשיפה.

ועוד…

כדי לקדם את אתרך ע"י פרסום בפייסבוק צריך אנשי מקצוע המתמחים בנושא וזו ההתמחות שלנו בחברת CLICKAD כדי לקדם את העסק שלך ביעילות מירבית וייחודית.

עמודי פייסבוק פעילים כדוגמאות טובות לפעילות ברשתות החברתיות: מטרנה, עיריית תל אביב, חברת החשמל