שיווק באינטרנט לעסקים קטנים

Home » כללי » קידום אורגני בגוגל – מה המשמעות שלו?

בכדי להגיע להצלחה בעסקים יש להשקיע ולהכיר את התחום בו אתם פועלים. אך ישנם מוסכמות אשר נכונות לכלל העסקים ועלינו להכיר אותם. אחד הדברים החשובים ביותר לכל עסק הוא המיקום שלו בגוגל. כיום כל שירות שאנחנו צורכים מתבצע באמצעות כניסה לגוגל ובחינה של האתרים השונים שנמצאים שם. אם אנחנו רוצים להגיע לרוב הקהל הישראלי אנחנו חייבים להבטיח כי האתר שלנו יהיה ממוקם גבוה בגוגל. דבר זה נקרא קידום אתרים אורגני. בקידום אורגני אנחנו מנסים לקלוע לאלגוריתם של גוגל ולהבטיח כי נפעל בצורה הטובה ביותר בכדי לקדם את האתר שלנו. קידום אורגני נעשה באמצעות כתיבת תוכן איכותית, שיפור פני האתר, מציאת מילות מפתח, ביצוע אופטימיזציה לאתר ועוד. קידום אורגני דורש אנשי מקצוע מומחים לתחום בכדי לענות על הצרכים של הלקוח בצורה הטובה ביותר.

קידום ממומן בגוגל – מהו?

אם אנחנו רוצים להופיע במקומות הראשונים בגוגל אנחנו יכולים להשקיע גם בקידום ממומן. קידום ממומן הוא כמו פרסומת המופיעה בדף החיפושים העליון של גוגל. להבדיל מקידום אורגני בקידום ממומן אנחנו משקיעים כספים בפרסומת לפי שיטת ה-PPC  (PEY PER CLICK). כלומר על כל לחיצה שהלקוח לוחץ על הפרסומת שלנו אנחנו משלמים לגוגל תשלום שנקבע מראש. כמו קידום אורגני קידום ממומן דורש מומחיות רבה והבנה מעמיקה כיצד עלינו לבצע אותו. עדיף לתת למומחים לנהל את עסקי הקידום הממומן כי כך נבטיח כי הוא יהיה ברמה גבוהה ואנחנו לא נצטרך לשלם על הוצאות מיותרות.

קידום אורגני בגוגל או קידום ממומן – מה עדיף?

אז מה עדיף בעצם לבצע? קידום אורגני או קידום ממומן. נראה כי לכל הפחות בחודשים הראשונים כדאי לבצע את שתי הפעולות במקרה שאתם לא מופיעים במקומות הראשונים בגוגל. מכיוון שקידום אורגני יכול לקחת חצי שנה עד שיראו תוצאות, כדאי בשלב זה לבצע קידום ממומן. רק לאחר שנראה תוצאות מקידום האורגני נוכל להפחית אט אט את ההשקעה בקידום הממומן. על כן יש להסתכל על שתי הפעולות הללו כמשלימות אחת את השנייה וככאלה הנותנות לנו תוצאה איכותית.