שיווק באינטרנט לעסקים קטנים

Home » בלוג קידום אתרים » קידום אתרים אורגני 2021

כל מי שעוסק בקידום אתרים בעשור האחרון יכול להעיד על שינוי כיוון חד ממה שהיינו רגילים לעשות בשנת 2010-2011 לעומת מה שנידרש מאיתנו לעשות בשנת 2021, אם פעם היינו משקיעים 60% מזמן הקידום בחיזוק פרופיל הקישורים של האתר, ריבוי מילות מפתח בעמוד וקישורים פנימיים רבים, הרי שהיום אנחנו נדרשים לפעול אחרת, איך אחרת? מיד נסביר.

תוכן הוא המלך

אז ראשית נתחיל עם נושא התוכן, נכון להיום זהו הנושא החזק ביותר לדעתנו עליו צריך להשקיע את זמנכם, התוכן חייב להיות מקיף ומדויק ככל שניתן, הוא חייב להיבנות בצורה נכונה לעין כדי לגרום לגולש למצוא את נקודות העניין שמעניינות אותו, הוא חייב להיות בעל ערך מוסף לגולש, להכיל כמה שיותר תמונות וסרטונים ועדיף שיהיו מקוריים.

בשנת 2021 האלגוריתם של גוגל יודע לזהות טוב יותר מהו תוכן איכותי ומהו תוכן זבל… השקיעו בכותבי תוכן טובים והשתדלו כי התוכן שלכם יהיה הטוב ביותר בנושא הרלוונטי.

חווית המשתמש

בהמשך ישיר לאופן בו כתוב ומוצג התוכן חשיבות גדולה מאד בשנת 2021 בהקשר של קידום האתר לחווית המשתמש, גוגל שמה דגש על איך מתנהג הגולש באתר שלכם, האם הוא נוטש מהר בלי לבצע שום פעולה, האם הוא גולל למטה, האם הוא לוחץ על קישורים ומבצע אינטראקציה עם העמוד והפיצ'רים שבו, עמודים שחווית המשתמש בהם תהיה טובה סביר מאד להניח שהגולשים יבצעו בהם יותר אינטראקציות שיובילו ליותר המרות עבור בעלי האתר אבל גם יעזרו בקידום שלו.

סמכותיות המותג

לסיום סמכותיות! ערך הסמכותיות עוזר מאד לקידום אורגני בשנת 2021 במיוחד בנושאים כגון בריאות, כסף ותיירות שם יש דגש מאד חזק של גוגל להציג בעיקר בעלי מקצוע כדי למנוע מאנשים ליפול על חוסר מקצועיות בתחומים "רגישים" כגון הבריאות שלכם והכסף שלכם, YMYL ראשי התיבות באנגלית.