שיווק באינטרנט לעסקים קטנים

Home » כללי » שיווק בפייסבוק – 5 יתרונות לטובת העסק שלך!

פייסבוק, הרשת החברתית המקוונת הגדולה בעולם, הוקם כאתר לסטודנטים באוניברסיטת הרווארד בשנת 2004. לאחר מכן הרשת התרחבה לבתי ספר ולאוניברסיטאות נוספות בארה"ב ובמדינות נוספות. בשנת 2006 הרשת נפתחה לכלל הציבור וכיום פייסבוק זמינה ביותר מ-70 שפות, רשומים בה מעל 2 מיליארד חברים, מתוכם כ-800 מיליון חברים פעילים ברשת מדי יום.

הרשת החברתית זוכה להצלחה כבירה גם בישראל: למעלה מ-3 מיליון ישראלים פעילים ברשת החברתית. בעקבות פיתוח כלי הפרסום היעילים בפייסבוק, החלו עסקים רבים בארץ ובעולם לפרסם ברשת החברתית וליהנות מחשיפה גבוהה, מפילוח יעיל ואפקטיבי ומאפשרות למכור מוצרים ללקוחות פוטנציאליים רבים באופן ישיר וללא תלות במיקום גיאוגרפי.

5 יתרונות לשיווק בפייסבוק שכל בעל עסק חייב להכיר

פרסום בפייסבוק עובד ומסייע לעסקים רבים להצליח, להגדיל מכירות, לזכות בחשיפה רחבה אך ממוקדת ויעילה ובאפשרות לשמור על קשר ישיר עם קהל הלקוחות של העסק. לשיווק בפייסבוק יתרונות רבים וחשובים לעסק שלך, קל לפרסם ברשת החברתית ולרוב זוכים להחזר השקעה גבוה בתוך זמן קצר, כל עוד מפרסמים באופן נכון בעזרת אנשי מקצוע מנוסים.

היתרונות המרכזיים לשיווק בפייסבוק הם:

  • חשיפה רחבה לקהלי יעד שונים ומגוונים
  • פילוח מדויק של גולשים על בסיס מגוון רחב של חתכים ומאפיינים
  • תקשורת ישירה עם לקוחות העסק
  • אפשרות להגדיר תקציב יומי או חודשי בעלויות נמוכות בהשוואה לפרסום בגוגל
  • פרסום מדיד שניתן לשינוי ולשיפור בזמן אמת כדי להשיג את התוצאות הרצויות.

יש כיום, בעידן הטכנולוגי שבו אנו חיים, מגוון כלי שיווק ופרסום לעסקים. רוב העסקים מתמקדים בפרסום בגוגל ובפייסבוק בזכות הכלים המתקדמים, ניטור הפעילות, החשיפה הרבה ובזכות יתרונות נוספים. עם זאת, לא לכל עסק מתאים לפרסם בגוגל. פייסבוק מציעה מגוון כלי שיווק ופרסום המאפשרים לכל עסק – קטן, בינוני או גדול – למקסם תוצאות, להגיע לקהלי יעד חדשים בקלות, לזכות בחשיפה עצומה, לשלוט בתקציב הקמפיין בצורה יעילה, ליהנות מתמורה מלאה להשקעה ומהחזר השקעה (ROI) גבוה ועוד.

פרסום ממוקד המרות לעסק שלך

אכן, כל עסק יכול להיעזר בכלי השיווק והפרסום שפייסבוק מציעה באופן עצמאי וללא כל צורך בעזרה. עם זאת, כדי למקסם את הצלחת הקמפיין, לזכות בחשיפה ממוקדת ואפקטיבית, ליהנות מהחזר השקעה גבוה ולהגדיל מכירות, אין תחליף לניסיון של אנשי מקצוע. בעזרת אנשי מקצוע מנוסים ניתן להשיג את מטרות הקמפיין. רצוי להקים פרופיל עסקי בפייסבוק, לבנות קהל חברים תומך לדף העסקי, להעלות תכנים רלוונטיים לדף העסקי כדי לזכות בלייקים ולתכנן קמפיין פרסום בפייסבוק בהתאמה למטרות העסק ולצרכיו. פעולות אלו יסייעו להגדיל את החשיפה של העסק ולהציג מוצרים ושירותים חדשים באופן ישיר ללקוחות. כמו כן, הן ישמשו כחלופה משתלמת לאמצעי פרסום אחרים ברשת האינטרנט ובמדיומים אחרים כמו רדיו, עיתון וטלוויזיה.

לסיכום, אנשי מקצוע המתמחים בשיטות פרסום בפייסבוק יכולים לסייע לכם להשיג את התוצאות הרצויות ואת היעדים שנקבעו מראש, ועלויות הפרסום ברשת החברתית נמוכות ברוב המקרים מהחלופות הקיימות.