שיווק באינטרנט לעסקים קטנים

Home » בלוג קידום אתרים » תוכניות שותפים 2021 האם זה עוד רלוונטי?

שיווק שותפים מאז שהומצא ועד עצם היום הזה הוא חלומם של משווקי אתרים רבים שמסיבה זו בלבד נכנסו לתחום השיווק הדיגטלי ובמשך השנים הראשונות שלו היה מאד קל לייצר הכנסות בתחום האפור והלבן, בין אם הקמתם אתרים לבין אם שיווקתם במדיה הממומנת ואף בפרופילי סושייאל מפוקפקים, אך בשנים האחרונות החוקים של תוכניות השותפים הוקשחו, יחד עם זאת גוגל הקשיחה גם היא את תנאי הדירוג שלה כאשר אתרי תוכניות שותפים רבים סומנו כספאם והטראפיק אליהם צנח משמעותית.

אז האם עוד אפשר לעשות כסף בתוכניות שותפים בשנת 2021? והאם זה באמת מחזיר את ההשקעה? מיד תדעו את התשובה.

תוכניות השותפים חיות ובעטות רק המשחק השתנה קצת

אז נתחיל ואמר כי תכניות השותפים עדיין כאן ועדיין חיות ובועטות, עדיין יש המון אנשים שעושים בהן המון כסף ועדיין יש מקום לאנשים נוספים, אך המשחק השתנה וכדי להרוויח צריך לדעת כיצד לשחק נכון, מיד נסביר זאת.

תכניות שותפים מתנועה אורגנית

אז התנועה המועדפת על רוב משווקי תוכניות השותפים היא תנועה אורגנית טהורה מאתר נישה, את האתר בונים אך ורק למטרה זו והתנועה מנווטת למלכודות שונות שאמורות לגרום לגולשים לבצע פעולות שבזכותם בעל האתר יזכה בתגמול מצד תכנית השותפים.

אך בשנים האחרונות גוגל ביצעה שינויים רבים לאלגוריתם החיפוש שלה אשר מטרותיו להציג את התוצאות האיכותיות ביותר לגולש ובתחומים רבים שמה דגש על זיהוי אתרים עם רמת תוכן ירודה, סמכותיות נמוכה ואף בחלק מהתחומים סימנה באופן ברור את אתרי תוכניות השותפים כאתרים פחות איכותיים.

אז זה לא שאי אפשר יותר לקדם אתרי שותפים זה רק אומר שהעבודה צריכה להיות קשה יותר והתוכן צריך להיות איכותי וטוב יותר, הסמכותיות של האתר צריכה להיות רחבה יותר וכך אולי תצליחו להביא תנועה אורגנית.