שיווק באינטרנט לעסקים קטנים

בעבר, כאשר חברה או בית עסק היה רוצה לפרסם את עצמו, הוא היה נוהג בהליכים פרימיטיביים ולא יעילים. אותם בתי עסק היו מעבירים את הפרסום דרך פליירים, העברת המסר מפה לאוזן, ודרכים נוספות. אמנם פרסום זה הוביל להכרת בית העסק, אך הדבר נעשה בקצב איטי יחסית וניכר כי יש להשתמש בדרך אחרת על מנת להוביל להכרת העסק דרך פרסום יותר חדשני.

בשנים האחרונות ניתן לראות יותר ויותר חברות ובתי עסק המקדישים חשיבות רבה לפרסום דרך אתרי האינטרנט שלהם. האינטרנט הפך לכלי רחב מימדים המשרת את מרבית האוכלוסייה בעולם, ובכך יותר ויותר אנשים משתמשים באינטרנט ככלי אשר בעזרתו ניתן לרכוש את המוצר או השירות הראוי עבורם.

קידום אתר האינטרנט מגדיל את חשיפתו לכלל הציבור, ובכך פרסומו של העסק הולך וגדל ובכך גדלים הכנסותיו של העסק על ידי מכירת המוצרים או השירות אשר הוא מציע. קידום אורגני אינו תקף לפרק זמן קצר ויש לדאוג לשימורו של אתר ושגשוגו על ידי כתיבת תכנים איכותיים והזנתם לאתר באופן קבוע ובכך פרסום העסק יישמר ואף ישגשג.

מהותו של קידום בגוגל הוא בבסיס מנועי החיפוש השונים הקיימים באינטרנט. כאשר אדם מסוים רוצה לרכוש פריט או שירות מסוים, הדבר הראשון שיעשה הוא לפנות למנועי החיפוש השונים ושם יכתוב את מה שברצונו לרכוש. במילה אחרת ניתן לקרוא למילים אשר האדם כותב כ"מילות מפתח".

בקידום אורגני, אחד הכלים החיוניים ביותר לפרסום האתר הינו כתיבת מילות מפתח אשר משתלבות באופן זורם בדפים של אתר האינטרנט של בית העסק או החברה. בכך, כתיבה רציפה וקוהרנטית של דפי האתר תוביל לשיפור הדירוג של הדפים השונים הקיימים באתר בתוצאות החיפוש השונות.

בנוסף, ישנו גורם נוסף חשוב ביותר אשר מוביל באפקטיביות רבה לקידום המשגשג של אתר האינטרנט, וזהו תוכן איכותי ומקורי – כתיבת תוכן איכותי הנעשה באופן מקורי יכול להוביל לייחודיות אתר האינטרנט, המספק מידע שונה וייחודי בניגוד לאתרים אחרים אשר מספקים את אותו מידע רק במילים שונות.

יתרונות הקידום האורגני מול קידום ממומן

הקידום האורגני מתבסס על כתיבה קבועה של תכנים איכותיים לאתר המסוים, ועל ידי כך להגברת פרסומו בתדירות קבועה. הקידום האורגני אינו מצריך תשלום למנועי החיפוש השונים (לעומת קידום ממומן) ועיקר פעולתו של הקידום האורגני היא בכתיבה ממושכת של תכנים אשר מביאה לעליה בפרסום האתר עד להגעתו למקומות הראשונים בתוצאות החיפוש (כתלות בכמות ואיכות התוכן ושילוב מילות המפתח בצורה הטובה יותר). קידום ממומן מצריך תשלום למנועי החיפוש (ככל שהתקציב המושקע יהיה גבוה יותר), כך, האתר יופיע יותר זמן בין המקומות הראשונים בתוצאות החיפוש.

טיפים לבחירת הקידום המומלץ

לאותם בתי עסק בתחילת דרכם מומלץ מאוד לבחור בקידום אתרים אורגני, אשר יחסוך לכם כסף רב בהשקעה לצורך פרסום על ידי קידום ממומן. כתיבת תכנים באופן קבוע וממושך תביא לעליה בפרסום האתר בקצב קבוע. לעומת זאת, לאותן חברות גדולות בעלות רווחים גבוהים אשר רוצות למכור את מוצריהן באופן מיידי, ניתן להשתמש בשירות הקידום הממומן אשר באופן מיידי יביא את אתריכם להופעה במקומות הראשונים בתוצאות החיפוש