שיווק באינטרנט לעסקים קטנים

Home » כללי » ניהול מוניטין ברשת

מה אומרים המספרים? הם מספרים את תמצית הסיפור ( נפרט אותם בפסקה השנייה של מאמר זה). הם ממחישים את נחיצותו של ניהול מוניטין ברשת. את אי האפשרות לוותר על השירות החיוני והנדרש הזה בעיקר כאשר מישהו מכריז עליכם מלחמה משמיץ, מכפיש, מלכלך אתכם, ורוצה לגרום לכם נזק תדמיתי וכלכלי. לסלק אתכם -מתחרה טורדני עבורו – מהזירה. הקלות הבלתי נסבלת, ולא אחת גם בלתי נסלחת, של פרסום פוגעני, מוטעה בכוונת מכוון ושקרי, עלול לגרום נזק בל ישוער, לא אחת- בלתי הפיך. אחד האמצעים האפקטיביים להיאבק בתופעת ההשחרה שלכם על ידי גורמים אינטרסנטיים שונים היא באמצעות שירת שירות של ניהול מוניטין ברשת.

ממצאים מובהקים של סקרים שנערכו מראים, כי 80% מקרב הגולשים ברשת סומכים על נכונות הביקורות שהם קוראים ברשת על אודות יצרני מוצרים וספקי שירותים. מכאן ניתן להסיק את היקף הנזק שעלולה לגרום ביקורת שלילית שנכתבת במטרה אחת ויחידה- לפגוע בשם הטוב. אחוז גבוה אף יותר, 86%, לא ירכשו מוצר או שירות מעסק שפורסמה עליו ביקורת שלילית.

עוד עולה מהסקרים, כי תשעה מכל עשרה גולשים מחפשים מידע מכל סוג שהוא במנוע החיפוש הגדול והמרכזי ברשת- גוגל. בעולם הדיגיטאלי, אשר אנשים מרבים לעשות את עסקאות באמצעותו, יש למידע המופיע באינטרנט חשיבות עצומה. ניהול מוניטין הוא אמצעי ההגנה האפקטיבי ביותר להתמודדות עם מידע שלילי ופוגעני עליכם.

השם הטוב הוא הנכס החשוב ביותר של אדם ושל עסק. השם הטוב הוא מקדם מכירות. הוא כרטיס ביקור, תעודת זהות, חלון ראווה. אתם לא יכולים להרשות לאיש לפגוע בו, ודאי לא לאורך זמן, אפילו לא לזמן קצר. מהירות ההתפשטות של המידע ברשת וההיקף העצום של התפוצה שלו מצדיק ומחייב לסלק אזכורים שליליים מוקדם ככל שניתן.

נזק אדיר עלול להיגרם אפילו על ידי טוקבק ארסי שמתפרסם בתגובה לידיעה באתר מרכזי. יש אנשי מקצוע שיודעים לדחוק את האזכורים השליליים מהעמוד הראשון שאזכורים שליליים בו עלולים לגרום את הנזק הרב ביותר. בד בבד הם יודעים מה נדרש ורצוי לעשות על מנת לבנות תשתית ליצירת זהות, מיתוד ותדמית חיובית ואטרקטיבית.

אין ספק כי ניהול מושכל ומקצועי של מוניטין ברשת ולא פחות חשוב- מחוץ לה תאפשר לכם להתרכז בעבודה שלכם ולא להיטרד בשל חשש, מוצדק ומובן בהחלט, כי מישהו זומם להשמיץ אתכם ולפגוע בכם במטרה לצייר אתכם באור שלילי.