שיווק באינטרנט לעסקים קטנים

Home » בלוג קידום אתרים » 3 פרמטרים חשובים ביותר לקידום אורגני

קידום אורגני הוא למעשה התאמה של האתר לפרמטרים אותם מודד מנוע החיפוש לפיהם ידרג את האתר שלכם בתוצאות החיפוש, גוגל מחזיקה בלמעלה מ200 פרמטרים שכאלו אבל יש כאלו בעלי השפעה מינורית לעומת כאלו בעלי השפעה חזקה.

בכתבה זו נביא בפניכם את שלשת הפרמטרים החשובים ביותר לקידום האורגני של האתר שלכם באמצעותם תוכלו לשפר את מיקומכם בתוצאות האורגניות.

שלשת הפרמטרים החשובים באורגני

• תוכן – החשוב כיום מבין כולם הוא פרמטר התוכן, עליו להיות מקורי 100% בעל ערך מוסף לגולש ורלוונטי לביטוי עליו אתם רוצים להיות מדורגים, מלא בתובנות, מלווה באינפו גרפים, תמונות, קישורים חיצוניים למקורות סמכותיים, מחולק לפסקאות מסודרות עם תתי כותרות רלוונטיות שמסקרנות את הגולש להמשיך ולקרוא, מילות המפתח הרלוונטיות צריכות להיות פזורות על פני כל התוכן בנוסף למילים נרדפות נפוצות ומקצועיות (האלגוריתם של גוגל יודע לחפש ולנתח אילו מילות נרדפות צריכות להיות בתוכן), כמו כן יש לערוך את תיאור הדף וכותרת הדף שיוצגו במנוע החיפוש עם הביטויים הנכונים שאתם רוצים לקדם אבל גם כאלו שיעלו את ה CTR.
• זמינות האתר – עד כה דיברנו על התוכן וכמה הוא חשוב וכל זה נכון ויפה אבל אם האתר לא יהיה זמין שהקרולרים של גוגל יבואו לאנדקס אותו מסיבות טכניות שיכולות להיות בגלל תקלות שרת או בעיות קוד באתר אז כל זה לא יהיה שווה כי ברגע שגוגל לא יצליח לגשת לאתר שלכם אתם אוטומטית תצנחו בדירוגים לכן חשוב לוודא את זמינות האתר ויציבותו לאורך זמן.
• חווית משתמש – עוד פרמטר מאד גדול שגוגל לוקח בחשבון הוא התנהגות הגולש בתוך האתר שלכם, אם הגולשים נכנסים לדף לא יוצרים יותר מידי אינטראקציה ומיד יוצאים אז גוגל יסיק מכך שאתם פחות רלוונטיים לקהל היעד עבור הביטוי הספציפי ויוריד אתכם בדירוגים, דאגו להעלות את רמת חווית המשתמש באתר שלכם על ידי תמונות, סרטונים, תוכן איכותי, עיצוב מרשים, הצעות שוות שיגרמו לגולשים להישאר ולקרוא אותם ועוד טריקים.