שיווק באינטרנט לעסקים קטנים

Home » בלוג קידום אתרים » איך נגיף הקורונה השפיע על השיווק הממומן בגוגל

נגיף הקורונה אמנם פוגע בבריאותם של בני האדם אבל השפעותיו היו מרחקי לכת גם לתחומים אחרים, בעקבותיו כלכלת העולם רעדה והסתחררה, הוא סייע לתקופה קצר בשיפור זיהום האוויר כתוצאה מהסגרים שנכפו בכל רחבי העולם, הוא גרם לעליה חדה בשימוש בחומרי ניקיון ובין כל היתר גם שינה סדרי עולם בכל נושא השיווק באינטרנט.

אז איך נגיף הקורונה בדיוק השפיע על השיווק הממומן בגוגל? המשיכו לקרוא ומצאו את כל התשובות.

ההשפעה של נגיף הקורונה על השיווק הממומן

באופן כללי עסקים רבים נפגעו מהתפרצות נגיף הקורונה, החשש מהידבקות וההסגרים שכפו הממשלות ברחבי העולם השפיעו באופן יישיר על עסקים רבים כל כך, אך על אותו משקל היו גם עסקים שדווקא אצלם נרשמה עלייה, בין אם אלו עסקים שהיו מעניקים שירותים מקומיים או מכוונים ברשת.

איך כל אלו השפיעו על השיווק הממומן בגוגל? אז באופן כללי אם מסתכלים על המצב לפני לעומת המצב תוך כדי המשבר אז רואים ירידה מתונה בקמפיינים הממומנים, צד המשקל שעליו היו העסקים שנפגעו מהקורונה היה גדול ורחב יותר מאשר אלו שפרחו דווקא בתקופה זו ולכן כמות הקמפיינים פחתה משמעותית.

גם אחרי הגל הראשון של הקורונה וזמן ההתאוששות של המשק אנחנו עדיין עדים לירידה משמעותית בהיקף הקמפיינים לעומת התקופה שקדמה למשבר, הצפי הוא שבשנה הקרובה חוסר הוודאות והיקף העסקים שנפגעו כתוצאה מהקורונה אנחנו נמשיך ונראה פחות כספים המושקעים בפעילות הממומנת.