שיווק באינטרנט לעסקים קטנים

Home » ארכיון by category 'בלוג קידום אתרים' (Page 3)

פייסבוק מאפשר המון סוגים של פרסום ממומן שיכולים לנחות ישירות אצל קהל היעד שלך בפיד בצורה מאד אפקטיבית אבל גם כזו שעולה כסף, אז מה אם נגיד לכם שיש לכם אפשרות להיחשף בפני לקוחות פוטנציאלים גם בלי השקעה כספית? בכתבה זו נסביר כיצד בצורה קצת מניפולטיבית תוכלו להגיע ללקוחות פוטנציאליים בלי להשקיע כספים אלא רק  [ המשך קריאה ]

קידום אורגני הוא למעשה התאמה של האתר לפרמטרים אותם מודד מנוע החיפוש לפיהם ידרג את האתר שלכם בתוצאות החיפוש, גוגל מחזיקה בלמעלה מ200 פרמטרים שכאלו אבל יש כאלו בעלי השפעה מינורית לעומת כאלו בעלי השפעה חזקה. בכתבה זו נביא בפניכם את שלשת הפרמטרים החשובים ביותר לקידום האורגני של האתר שלכם באמצעותם תוכלו לשפר את מיקומכם  [ המשך קריאה ]

אם יש ברשותכם אתר ניצבות בפניכם למעשה שתי אפשרויות, האחת לקדם את האתר בצורה אורגנית כלומר לגרום לו להופיע גבוה בתוצאות האורגניות של גוגל אלו שלא עולות כסף פר הקלקה או שלקחת את התקציב המיועד לקידום האורגני ולהשקיע אותו בפרסום ממומן. במה כדאי לבחור ומהן היתרונות והחסרונות של כל אחד מהם? כל התשובות מיד בכתבה  [ המשך קריאה ]

בעולם השיווק הדיגיטלי קיימים מושגים רבים, אך אחד המושגים הכי משמעותיים שתשמעו משווקים רבים מדברים עליו בתדירות די גבוה הוא קמפיין ריטרגטינג, מדובר על אחד הפקטורים המשמעותיים ביותר בתהליך השיווק שיכול להפוך בקלות למכירה או המרה מכל סוג שהיא. בכתבה זו נעסוק ונסביר מהו קמפיין ריטרגטינג, מה ההבדלים בין קמפיין הנערך בגוגל לבין כזה הנערך  [ המשך קריאה ]

אם אתם עוסקים בשיווק דיגיטלי או ששכרתם את שירותיהם של אנשי שיווק לקדם את העסק שלכם בפייסבוק בטוח שמעתם יותר מפעם אחת את המושג משפך התנועה, אז מה זה אותו משפך תנועה ולמה הוא כל כך חשוב שכל הזמן מזכירים אותו? בעמוד זה תקבלו את כל המידע מהו משפך תנועה בפייסבוק, למה הוא כל כך  [ המשך קריאה ]

בעידן המודרני אפשרויות שיווק העסק שלכם חוצות גבולות דמיוניים, אתם יכולים בקלות להיות מופצים בצורה ויראלית או ממונת ולהגיע לאלפים, עשרות אלפים, מאות אלפים ואפילו מיליונים של גולשים די במהירות, אז איך עושים באז סביב העסק ברשתות החברתיות? הנה כמה אפשרויות. בכתבה זו תמצאו מספר דרכים ואפשרויות ליצור באז סביב העסק שלכם ברשתות החברתיות לא  [ המשך קריאה ]

הרבה פעמים משווקים צריכים להתמודד עם מוצרים חדשים שאין להם ערך חיפושים ברשת, שאנשים עוד לא מספיק מכירים אותם כדי להגיב לפרסומים לא ויזואליים שלהם ושבאופן כללי מצריכים המחשה והדגמה של היתרונות והפונקציונאליות שלהם בפני אנשים, כל אלו לא יתאימו לקמפיינים של חיפוש או לקידום אורגני, לפחות לא בשלב הראשוני. אז למה כן קידום בפייסבוק?  [ המשך קריאה ]

אז אתם יזמים צעירים שרוצים להקים עסק קטן וחדש, אתם מרגישים את ההתלהבות בוערת לכם בעצמות, יש לכם כבר בראש את המראה של העסק שנים קדימה איך תתפתחו ותגדלו אבל…. רגע בכלל איך מתחילים עסק קטן? במדריך זה תמצאו מעין סולם שלבים של הקמת עסק בצורה נכונה ובטוחה יותר, ננסה לתת לכם כלים לבחון את  [ המשך קריאה ]

אז יש לכם עסק והתחלתם לשווק אותו אונליין, שכרתם חברת שיווק שעושה לכם קידום אורגני, קידום ממומן בגוגל וקידום ממומן בפייסבוק, הכל נשמע טוב ויפה אבל איך באמת תמדדו את התוצאות של חברת השיווק ואיך תדעו שלא תפלו למלכודת המוסכניקים שמשתמשים בהגדרות מפוצצות שאין לנו מושג בהם כדי להחליף חלק ברכב מבלי שנדע אי פעם  [ המשך קריאה ]

יש לכם עסק מקומי ואתם עובדי עצות כיצד לשווק אותו ולהביא לקוחות רלוונטיים מהאזור? מדריך מקיף זה יסייע לכם באמצעות כמה כלים פשוטים וקלים לתפעול להביא אל פתח עסקכם לקוחות ועבודה. גוגל ביזנס עבור עסקים מקומיים הכלי החזק ביותר שניתן לעבוד איתו הוא הגוגל ביזנס שמאפשר לכם לפתוח חשבון עסק על כתובת פיזית ולאחר אימות  [ המשך קריאה ]