שיווק באינטרנט לעסקים קטנים

Home » כללי » ערוצי שיווק באינטרנט ששווה לעסקים קטנים להשקיע בהם

מנהלים עסק קטן בישראל ושואפים לצמוח ולגדול? ובכן, אין ספק כי האפיק של שיווק באינטרנט הוא כזה שאתם צריכים לשקול בחום, וכיום מדובר על צעד שהוא פחות או יותר בגדר חובה עבור סוגים רבים של עסקים בישראל. יחד עם זאת חשוב להבין כי מדובר על עולם ומלואו וכי ישנם כמה וכמה ערוצים בהם ניתן לשווק את עצמינו, ואנו רוצים לעבור בקצרה על המרכזיים שבהם. 

רשתות חברתיות

הפרסום ברשתות החברתיות הוא מאד פופולרי ובהחלט עובד. גם אתם אתם עדיין לא מעוניינים לשלם על פרסומות וקידום ממומן ברשתות, בהחלט חשוב לפתוח עמודים עסקיים בעיקר ברשתות הפופולריות בישראל פייסבוק ואינסטגרם. הנוכחות האורגנית שלכם ברשתות היא חשובה וממצבת אתכם כמקצועיים, ועם הזמן אפשר בהחלט לשקול את האפשרות של קידום ממומן ברשתות. 

קידום ממומן בגוגל 

דרך מצוינת לקדם את עצמכם בחיפושים שונים ברשת היא קידום ממומן בגוגל. דרך יצירת מודעות עם ביטויים ומילות מפתח מהתחום שלכם, אנשים שמחפשים שירותים כמו שאתם מציעים או שירותים קרובים יחשפו למודעות שלכם בראש תוצאות החיפוש בגוגל. 

קידום אורגני בגוגל

תחום שהוא עולם ומלואו וכולל אופטימיזציה של האתר, כתיבת תכנים לפי מילות מפתח וכללים מסוימים, הוספת קישורים ועוד. המטרה של השיטה הזו היא למעשה לקדם אתרים שיראו במקום טוב בראש תוצאות החיפוש בגוגל באופן אורגני. מומלצת בעיקר למי שמסתמך על תנועה לאתר, למשל למי שמנהל חנות וירטואלית. 

אפיקים נוספים

כמובן שעד עכשיו דיברנו על הדברים המרכזיים על רגל אחת, אך חשוב לזכור שבהחלט יש אפשרויות נוספות כמו קידום דרך זאפ, קידום משלוחים דרך אתרים כמו רסט או מישלוחה, הפצת ניוזלטרים במייל ועוד.

 מרחבי הרשת:
על הסטארט אפ הישראלי שמחליף את מנוע החיפוש לאתרים של גוגל – עופר איתן