מעוניינים להפיק דו"ח SEO ללקוח שיציג אתכם בצורה חיובית ומקצועית? סביר להניח שכן… הרי כל עובד בתחום ה SEO יודע את הקושי להציג את פרי עבודתם אל הלקוח שמלבד דירוגים לפעמים לא מעניין אותו שום דבר נוסף ולא בצדק. בכתבה זו נסביר לכם כיצד לבנות את דוח ה SEO המושלם ללקוח שלכם, כזה שיציג את [ המשך קריאה ]
אז יש לכם מוצר או שירות והחלטתם כי אתם מעוניינים לשווק אותו ברשת באחת מהדרכים המקובלות שהן: פרסום ממומן בפייסבוק, פרסום ממומן בגוגל, שיווק אורגני בגוגל, שיווק ממומן באינסטגרם, אבל איך מחליטים באיזה פלח שיווק לבחור ולהשקיע? בכתבה זו נסביר לכם כיצד לבחור את סוג השיווק המתאים לעסק שלכם ובמה כדאי להתמקד. בחירת סוג שיווק [ המשך קריאה ]
בעולם השיווק ריגול אחר המתחרים הוא מרכיב חשוב מאין כמוהו כיוון והוא יכול להציג לכם פלחי שיווק, ביטויים וכיוונים שלא חשבתם עליהם לבד ויכולים להביא לכם תנועה נוספת של קהל יעד מאד רלוונטי, אבל מהו ריגול שיווקי וכיצד עושים אותו נכון? בכתבה זו נביא בפניכם כמה סוגים של ריגול אחר לקוחות, כלים שמסייעים לכם לבצע [ המשך קריאה ]
קידום ברשת האינטרנט בין אם הוא ממומן או אורגני, בפייסבוק או בגוגל חייב להכיל מטרות ויעדים אחרת הפעילות רק לשם הפעילות סביר להניח ולא תהיה ממוקדת ולא תספק את הסחורה, חשוב לדעת להציב לחברות הקידום יעדים ומטרות שהם ברי ערך לבעל העסק כדי לדעת שהקמפיין או פעילות הקידום הצליחה בתום הזמן הקצוב שניתן לה. בכתבה [ המשך קריאה ]
פעילות מיתוג ברשת היא פעילות די אגרסיבית שאמורה לצוץ מול עיניהם של קהל היעד בכל אשר הם נמצאים ברשת, את הפעילות צריך לדעת לפלח לקהל היעד המדויק, לאתרים ולפלטפורמות בהם הוא גולש וכדי לחזק את האינטראקציה מומלץ אפילו לעודד אותו עם פעולת תגמול כלשהי, עבודת היח"צ צריכה לנצל את התקציב שנתן לה הלקוח בתבונה על [ המשך קריאה ]
קידום אורגני הוא הליך בו מעורבים שני אספקטים עיקריים והם: קוד ותוכן כאשר קוד האתר צריך להיות כמה שיותר נקי, מהיר ועל פי הסטנדרטים שגוגל הכתיבה והתוכן עשיר ככל שניתן במידע ומקורי, אז למה כל כך חשוב שבעת בניית האתר איש SEO ילווה את הבנייה? בכדי לוודא שהמתכנתים מיישמים את עקרונות הקידום האורגני בקוד האתר. [ המשך קריאה ]
הרבה משווקי פייסבוק יטענו כי קמפיין ממומן לצבירת לייקים בעמוד הפייסבוק שלכם היא פעילות ישנה שכבר אין לה השפעה על הבאת קהל ייעודי לאתר שלכם, ייטענו כי עדיף להשקיע את הכסף בקמפיינים ממומנים אחרים שיחשפו את העסק ואת הפעילות שלכם יותר ויכניסו את קהל המתעניינים אל תוך המשפך השיווקי ובאופן יחסי הרבה ממה שנכתב כאן [ המשך קריאה ]
אחת השאלות הכי נפוצות בקרב בעלי אתרים עסקיים היא אילו ערוצי שיווק כדאי לי להשקיע בהם כדי לקדם את העסק שלי ולהביא תנועה ממירה? השאלה היא שאלה מעולה כיוון והיום יש כל כך הרבה ערוצי שיווק, יש את הקידום האורגני בגוגל, יש קידום אורגני בבינג אם אתם מתכוונים לשווק בחו"ל, יש קידום ממומן בגוגל, יש [ המשך קריאה ]
גוגל ביזניס הוא כלי עוצמתי מאד לעסקים מקומיים, הוא יכול למתג את העסק שלכם בצורה מדהימה, להזרים קהל אליכם באמצעות ניווט המפות של גוגל, לאפשר תקשורת ישירה שלכם מול הלקוחות עם שירות ההודעות החדש ולהציג בפני המתלבטים תמונות וסרטונים של העסק שלכם שיגרום להם להחליט, אבל יחד עם זאת ניהול לא נכון וראוי של גוגל [ המשך קריאה ]
יוטיוב הוא אתר בבעלות גוגל וכמו כל כלי או נכס אחר של גוגל הם דואגים להציב אותו בחזית, סרטוני יוטיוב צוברים המון חשיפות שיכולות להועיל לבעל עסק, למתג אותו ואף להוביל תנועה ישירה לאתר שלו, איך? תמשיכו לקרוא ונסביר. בכתבה זו נסביר כיצד ערוץ יוטיוב והפצת קטעי וידאו בו יכולים לסייע בקידום העסק שלכם, איך [ המשך קריאה ]
