שיווק באינטרנט לעסקים קטנים

Home » בלוג קידום אתרים » האם קמפיין לייקים לעמוד העסק הכרחי ויעיל לקידום

הרבה משווקי פייסבוק יטענו כי קמפיין ממומן לצבירת לייקים בעמוד הפייסבוק שלכם היא פעילות ישנה שכבר אין לה השפעה על הבאת קהל ייעודי לאתר שלכם, ייטענו כי עדיף להשקיע את הכסף בקמפיינים ממומנים אחרים שיחשפו את העסק ואת הפעילות שלכם יותר ויכניסו את קהל המתעניינים אל תוך המשפך השיווקי ובאופן יחסי הרבה ממה שנכתב כאן הוא נכון אבל…. פעילות מצומצמת של קמפיין לייקים לעמוד הפייסבוק של העסק שלכם עדיין יכולה לתרום בכמה רבדים שונים לשיווק וקידום העסק שלכם ואנחנו נסביר מיד.

איך קמפיין לייקים מועיל לי?

אז נכון קמפיין לייקים זוהי פעילות ישנה שהאפקטיביות שלה כבר פחותה לעומת מה שהייתה בעבר, היום יש כל כך הרבה סוגים של קמפיינים יעלים להעלות את רמת האינטראקציה עם קהל היעד שקמפיין הלייקים נדחק לפינה אבל זה לא אומר שאין לו בכלל השפעה יותר ולפעמים כדי לסייע יותר לפעילויות האחרות שוה להתחיל דווקא בו, למה? שאלה טובה הנה התשובות:

  • מגביר את רמת האמינות של הדף העסקי שלכם ומסייע לשאר הפעילויות כך – אז הרבד החשוב ביותר שמקנה לכם קמפיין הלייקים לעמוד הפייסבוק הוא את תחושת האמינות שלקוח פוטנציאלי מסתכל על העמוד, חשבו בעיניו של לקוח שצופה בפרסומת מרהיבה על מוצר כלשהו ולפני רכישה רוצה לראות מול מי הוא הולך לבצע את העסקה, הדף העסקי עולה ויש בו 30 לייקים בסה"כ… קצת מחשיד, קצת נראה כמו חברה קטנה ולא רצינית במקרה הטוב ובמקרה הרע משהו פייק, אך לעומתזאת אם נכנס הלקוח לעמוד עם 10,000 לייקים כבר יש כאן מעין תעודת יושר הנה אנחנו חברה לגיטימית ומוערכת.
  • מגדיל את החשיפה האורגנית שלכם בפייסבוק – נכון שהחשיפה האורגנית של פייסבוק צנחה לאחוזים בודדים מסה"כ הקהל שלכם בשנים האחרונות אבל עדיין חשיפה של כמה אחוזים בודדים מתוך 10,000 אנשים זה חשיפה שיכולה להביא שיתופים ומכירות.

לסיכום – דף העסקי הוא מעין כרטיס הביקור של העסק שלכם, הקפידו שהוא יהיה מרשים ומה יותר מרשים מכמות גדולה של עוקבים ולייקים לעמוד?